اطلاعات درباره ما

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    در کدام شهرها از فروشگاه مرغ پرحنایی می‌توانیم خرید کنیم؟

    در حال حاضر فقط در شهر مشهد آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشیم.

    مراحل خرید به چه صورت می باشد؟

    ابتدا با انتخاب گزینه “لطفا وارد شوید” از سمت چپ بالای سایت و وارد کردن شماره همراه، وارد سایت مرغ پرحنایی می شویم. از نوار بالایی دسته ای که می خواهیم را انتخاب کرده و پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید خود مراحل زیر را به ترتیب پیش می بریم:

    ۱.سبد خرید موجود در سمت چپ بالای سایت را انتخاب کرده و سپس فاکتور خود را مشاهده می کنیم؛ پس از آن گزینه “ثبت سفارش” را انتخاب می کنیم.

    ۲.وارد صفحه “سبد خرید شما” می شویم محصولات را مشاهده و در صورت نیاز به تغییر تعداد اقلام و یا حذف کالا، آن را اعمال می کنیم و سپس در زیر ستون “تعداد” تعداد انتخابی از محصول مورد نظر را می بینیم که با استفاده از علامت “+” تعداد کالای خریداری شده را افزایش و با استفاده از علامت “-” تعداد کالای خریداری شده را کاهش دهیم.

    در ادامه بقیه گزینه ها در این پنجره را توضیح می دهیم:

    حذف از سبد خرید: با انتخاب علامت “×” و کلیک بر روی گزینه “بله” محصول موجود از سبد خرید حذف می شود.
    بازگشت به سایت و خرید بیشتر: با انتخاب این گزینه به صفحه اصلی سایت برگشته و می توانیم کالاهای جدید را خریداری کنیم. با انتخاب این گزینه کالاهای موجود در سبد خرید حذف نمی شوند.

    با کلیک بر روی گزینه “انتخاب آدرس” به مرحله بعد می رویم.

    ۳.انتخاب آدرس مرحله بعدی ما برای ثبت سفارش می باشد. در این مرحله آدرسی که در مراحل قبل ثبت کرده اید برای شما نمایش داده می شود. همچنین با کلیک بر روی گزینه “تغییر یا افزودن آدرس جدید” پنجره ای باز می شود که شامل دو زبانه است. در قسمت پایین این پنجره می توانیم آدرس فعلی را ویرایش یا حذف کنیم و در قسمت بالا از طریق انتخاب گزینه “+افزودن آدرس جدید” یک آدرس جدید انتخاب کنیم. البته از قبل می توانیم با مراجعه به بخش “حساب کاربری” “آدرس های من” و سپس “+افزودن آدرس جدید” آدرس های احتمالی خود را وارد کنید تا به صورت آماده در هنگام خرید آنها را داشته باشیم.

    ۴.در نهایت در سمت راست این پنجره در کادر “نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده” و”آدرس شما” نام و نام خانوادگی شخص گیرنده و آدرس دقیق گیرنده را مشاهده می کنیم و می توانیم با انتخاب گزینه “اصلاح این آدرس” موارد موجود در آن را تغییر دهیم.

    ۵.در قسمت پایین همین صفحه زمان تحویل سفارش را از میان گزینه های “زمان بندی شده” و “تحویل اکسپرس از .. تا ..” انتخاب می کنیم و در قسمت سمت چپ بر روی گزینه “انتخاب نحوه پرداخت” کلیک می کنیم.

    نحوه پرداخت، مرحله بعدی می باشد که می بایست اطلاعات مورد نیاز این بخش را وارد کنیم. در نهایت در قسمت انتخاب نحوه پرداخت گزینه مورد نظر را از میان گزینه های “پرداخت آنلاین” “پرداخت در محل” و “پرداخت از طریق کیف پول” را انتخاب می کنیم. با انتخاب پرداخت آنلاین و انتخاب درگاه بانکی مورد نظر مبلغ را پرداخت می نماییم اما با انتخاب پرداخت در محل می توانیم در هنگامی که سفیران مرغ پرحنایی به محل رسیدند و کالاهای مورد نظر را تحویل دادند، پرداخت را در محل به صورت نقدی و یا از طریق دستگاه خودپرداز سیار (پوز) انجام دهیم.

    چگونه بعد از انتخاب کالای مورد نظر و افزودن به سبد، فاکتور خرید خود را مشاهده کنیم؟

    بعد از انتخاب کالاهای مورد نظر در سایت و افزودن به سبد خرید، جهت مشاهده فاکتور خود روی آیکون سبد خرید (ترولی) قرمز رنگ موجود در قسمت بالا سمت چپ (که تعداد سفارش های شما را نمایش می دهد) کلیک کرده و فاکتور خود را مشاهده می کنید. بعد از دیدن فاکتور در بخش پایینی فاکتور می توانید گزینه “ثبت سفارش” را ببینید و روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعدی رفته و خرید خود را نهایی کنید.

    آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید و در روزهای غیرتعطیل بین ساعت کاری 10:۰۰ صبح الی ۲1:۰۰ شب سفارشات خود را دریافت نمایید.

    آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

    بله. با تکمیل اطلاعات شرکت یا سازمان در بخش حساب کاربری گزینه “حساب کاربری من” و سپس انتخاب “ویرایش مشخصات” ، می توانید مشخصات را تغییر دهید و سپس نسبت به سفارش کالا اقدام فرمایید. و در ادامه در بخش “ثبت آدرس” “+ آدرس جدید” هم با وارد کردن نام و نام خانوادگی شخص مورد نظر می توان آن شخص را به عنوان گیرنده ثبت کرد.

    آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

    بله، با تماس با شماره 05138761224 و 09150011109 تا ساعت 20 امکان خرید تلفنی از فروشگاه مرغ پرحنایی میسر می باشد.

    اگر از اکانت خود برای شخص دیگری خرید انجام دهم، آیا می توان فاکتور برای گیرنده ارسال نشود؟

    بله، امکان ارسال وجود دارد، اما اگر تمایل به ارسال فاکتور برای شخص دیگری که برای ایشان خرید کرده اید ندارید می توانید با تماس تلفنی اپراتورهای ما را مطلع سازید و یا ارسال متنی در این رابطه در مراحل سفارش، بخش “انتخاب آدرس” در قسمت چپ و در بخش “محل نوشتن توضیحات” می توانید پیغام “فاکتور فروش به گیرنده ارسال نگردد” را وارد نمایید و به همکاران ما یادآور شوید تا فاکتور برای ایشان ارسال نگردد.

    جهت پرداخت مبلغ کالای خریداری شده، از چه روش‌هایی می توانم استفاده کنم؟

    پرداخت وجه سفارش از دو طریق امکان‌پذیر است:

    ۱. پرداخت نقدی در محل تحویل

    ۲. پرداخت آنلاین

    که در مرحله آخر ثبت سفارش خود می توانید رویه مورد نظر را انتخاب نمایید.

    مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

    همگی کاربران فروشگاه مرغ پرحنایی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا از طریق انتخاب “پرداخت در محل” می توانند به صورت نقدی و یا از طریق پرداخت با دستگاه خودپرداز سیار پرداخت خود را انجام دهند.

    آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت هایی دارد؟

    خیر، بنا به درخواست خود می توانید پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل را انتخاب نمایید، سفیران ما مجهز به دستگاه های کارتخوان سیار می باشند اگر تمایل به پرداخت در محل دارید می توانید از طریق دستگاه های کارتخوان پرداخت خود را در محل انجام دهید. همچنین امکان پرداخت هزینه سفارش به صورت نقدی و در زمان تحویل سفارش به سفیر وجود دارد.

    آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت مرغ پرحنایی، امن است؟

    پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه مرغ پرحنایی که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

    با مشاهده آدرس بار (address bar) مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

    در حال حاضر درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان و سامان کیش فعال می باشد و می بایست پس از ورود به درگاه بانکی آدرس زیر را مشاهده نمایید https://sep.shaparak.ir/payment.aspx

    آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه مرغ پرحنایی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

    بله، با وارد کردن نام شخص مورد نظر در بخش “انتخاب آدرس” و انتخاب گزینه “تغییر یا افزودن آدرس تحویل” و “+ افزودن آدرس جدید” به غیر از وارد کردن آدرس در این قسمت “نام و نام خانوادگی ” و اطلاعات بیشتر مرتبط با شخص به طور مثال شماره تماس ایشان را می توان وارد کرد.

    پیگیری سفارشات در فروشگاه مرغ پرحنایی به چه شکل است؟

    با مراجعه به بخش “حساب کاربری” و “تاریخچه خرید” می توانید سفارشات خود را پیگیری کنید و جزئیات سفارش خود را ببینید و یا جهت پیگیری مراحل سفارش خود با اپراتورهای ما تماس بگیرید.

    بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه مرغ پرحنایی تماس بگیرم؟

    خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما انجام خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان فروش مرغ پرحنایی با شما تماس خواهند گرفت. همچنین در بخش “تاریخچه خرید” می توانید مراحل پردازش سفارش خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز می توانید با اپراتورهای فروشگاه مرغ پرحنایی تماس بگیرید

    هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

    هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد. هزینه ارسال برای خرید بالای ۲۰۰.۰۰۰ تومان، رایگان است و برای خرید زیر ۲۰۰.۰۰۰ تومان، ۱۰.۰۰۰ تومان است

    به چه شکل اطمینان حاصل کنم که سفارشات صحیح و سالم به دست من می رسد؟

    سفیران ما با بسته بندی استاندارد و همچنین نصب باکس بر قسمت انتهایی موتورسیکلت ها محصولات را در داخل این باکس ها قرار داده و با سلامت کامل کالاها را به دست مشتریان محترم می رسانند. موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی پرحنایی اطلاع داده شود.

    شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت می باشد؟

    با توجه به این‌که محصولات عرضه شده در فروشگاه مرغ پرحنایی شامل مواد‌ غذایی و کالاهای فاسد ‌شدنی هستند، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی به شرح زیر، وجود ندارد.

    در صورت انصراف کاربر از خرید، باید پیش از ارسال کالا، انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان مرغ پرحنایی اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو یا تغییر سفارش وجود دارد.
    نقص و یا مشکلات محصول خریداری شده، باید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت محصول، به واحد خدمات مشتریان مرغ پرحنایی اطلاع داده شود. کارشناسان مرغ پرحنایی نواقص اعلام شده را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، محصول تعویض و یا در صورت تمایل با محصول دیگری جایگزین خواهد شد.
    در صورت مغایرت محصول دریافت شده با سفارش ثبت شده، به نحوی که از روی بسته بندی قابل تشخیص باشد، چنانچه محصول در شرایط اولیه و استفاده نشده خود باقی مانده باشد، قابل تعویض خواهد بود.
    آسیب ‏‏های ناشی از حمل و نقل باید طی ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به واحد خدمات مشتریان مرغ پرحنایی اطلاع داده شود. در صورتی که آسیب ‏های ناشی از حمل‌ و نقل در لحظه قابل مشاهده باشد و یا بسته‌بندی محصول در زمان حمل دچار آسیب شده باشد، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن محصول خودداری نمایید تا برای بررسی به مرغ پرحنایی عودت شود.
    لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد خدمات مشتریان مرغ پرحنایی از طریق شماره تماس ۰۵۱۳۸۷۰۹۴۵۴ اطلاع دهید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات مشتریان مرغ پرحنایی جدا خودداری نمایید

    آیا هدایای ویژه ای برای خرید ما از فروشگاه مرغ پرحنایی در نظر گرفته شده است؟

    کدهای تخفیف و جشنواره یا سبد کالایی توسط فروشگاه مرغ پرحنایی به مشتریان داده می شود؛ که در حال حاضر به این صورت است و تغییر خواهد کرد.